söndag 23 april 2017

Skyltsöndag 23 april/ GOD

Jag hade ingen tanke på att delta idag, men så blev det trots allt. 
Ja inte blev det många skyltar men det är inte kvantiteten utan....
...kvaliteten som räknas, eller hur?
Nåväl God eller engelska God välj vad ni vill. 
Jag såg god som i god dag eller något eller någon som var god. 
Det engelska går fint det med God help me.....
GOD ja det hade jag inte haft något att ha som bokstäver på bilen, men jag är nöjd med att ha FAR på nummerskylten så nu är han med mig överallt precis som GOD är :D
Tack BP för att du är förvaltare av fotokedjan, och hoppas du har det gott där du är.
Skyltsöndag

6 kommentarer:

FREEDOMtravel sa...

Hellre GOD än OND som registreringsskylt :)

BP sa...

Hahaha - eller Oh my God:-) Så himla kul att du hann med ett bidrag! Dessutom ett toppen sådant som tillåter hur många tolkningar som helst!
Roligt med FAR som regskylt också. Ibland blir det liksom helt rätt, eller hur!!!?
Tusen tack för att du la upp denna toppen skylt och stort tack för länken:-)

Ama de casa sa...

Det var verkligen en God Skyltsöndag :-)

Gemsofmylife sa...

Så bra skylt och som sagt det är inte hur många som gör hur bra det är !!!!
och GOD bil är alltid bra, att du har självaste FAR slår högre ;) hihi
KRAM på dig

Susjos sa...

FAR kan ju också vara att man "far iväg"...kul är det i alla fall med registreringsskyltarna!
Ha det gott!

cat sa...

Där hade du tur som snubblade över en så bra registreringsskylt :-)